VNG
08-10-2007 13:07
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Els afeccionats que es van apropar durant tot el dia al Foment van poder trobar més de 50 llibres recents dels més de 25 autors presents a la cita cultural. Des de les 12 del migdia fins a les vuit del vespre, autors com Màrius Serra, Josep Albanell, Joaquim Carbó, Víctor Mora, Montserrat Galícia, Òscar Pàmies, Sebastià Estradé, Rosa Fabregat. A. Munné-Jordà, Sebastià Roig, Sebastià Sorribas o Josep Vallverdú, van debatre sobre el present i el futur de la ciència-ficció i van poder intercanviar opinions amb els seus lectors.
Pere Verdaguer, vingut de Perpinyà, Montserrat Julió, vinguda de Madrid, o Albert Garcia Pascual, de Castelló, van ser alguns dels autors que van ser presents a la trobada. També els lectors van poder trobar tots els títols de la col·lecció «Ciència-ficció» de Pagès editors, amb obres d’Orson Scott Card, Manuel de Pedrolo, Jules Verne o Robert Silverberg, entre d’altres autors de primera fila mundial.
PUBLICITAT
PUBLICITAT