Vegueria del Penedès

VNG

La CUP convoca una manifestació contra el caos de rodalies


VD

01-11-2007 20:37

La protesta tindrà lloc dissabte i anirà de la plaça de la Vila fins a l’estació

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

A banda d’exigir solucions per normalitzar la situació, la CUP també reclama en el seu manifest la dimissió immediata, o cessament, de la ministra espanyola de Foment, Magdalena Álvarez, per la seva demostrada incompetència. De la mateixa manera, es reclama el traspàs a la generalitat de Catalunya de les competències del servei de Rodalies i regionals, després d’haver rebut les partides pressupostàries necessàries per fer front a la manca d’inversions que ha patit RENFE a Catalunya per part del govern espanyol actual, l’anterior i els partits que els han donat suport. El manifesta de la crida a manifestar-se, també exigeix indemnitzacions per a tots els afectats, d’una manera justa, ràpida i àgil. Les indemnitzacions que es reclamen no només són a títol individual; el territori també ha de rebre inversions com a contrapartida al caos que els seus ciutadans estan patint.

La CUP també reclama que Renfe executi un pla de millora i dignificació de l’Estació de Trens de Vilanova i la Geltrú, en el qual prevegi la rehabilitació i posada en funcionament d’uns serveis sanitaris en condicions i al nivell d’una de les estacions amb més usuaris de Catalunya. També la reforma del servei de cafeteria, la transformació dels voltants de les vies, ara en estat deplorable, en un espai verd i digne i, finalment, l’habilitació d’un aparcament de bicicletes vigilat i sota cobert a l’interior del recinte de l’Estació.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.