VNG
04-11-2007 22:56
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
El nou moll, que té el nom comercial de Barcelona Yachts Marina, vol convertir-se en la primera marina del Mediterrani occidental amb amarradors i serveis adreçats als iots de luxe. Segons el projecte, tindrà 75 amarratges i una important àrea tècnica per a iots de gran eslora, d'entre 20 i 60 metres, a més dels serveis més avançats de mantiment i reparació de les embarcacions.
Fins a la primera del 2009, els propietaris d'aquestes embarcacions elitistes no podran parar a Vilanova i la Geltrú, però quan la marina entri en funcionament, els seus responsables asseguren que podrà competir amb els ports de Marbella, Mallorca, Eïvissa, Costa Blava... La nova marina, al moll de ponent, ocuparà una àrea total de 100.000 metres quadrats i els 75 amarratges estan dissenyats per facilitar les maniobres de les embarcacions de gran eslora. L'àrea tècnica, de més de 30.000 metres quadrats, es destinarà al manteniment i reparació dels iots. Al varador, hi haurà dues grues mòbils de 100 i 800 tones.
De moment, aquest cap de setmana ja s'ha iniciat el procés de comercialització dels amarratges i tota la seva promoció mediàtica a través de l'aparador que ofereix el Saló Nàutic Internacional de Barcelona. A més de l'amarrador, Barcelona Yachts Marina – Port Vilanova oferirà serveis exclusius als seus clients i a la tripulació.
Marina Far Vilanova està formada per tres empreses: la constructora Copisa (Constructora Pirenaica, S.A.), el fabricant de prefabricats de formigó Hormipresa (Hormigones Prefabricados de España, S.A.) i Varador 2000, S.A., empresa del sector nàutic. Segons Marina Far, les noves instal·lacions suposaran un nou actiu turístic i industrial a la ciutat i generaran uns 120 llocs de treball directes de nova creació.
PUBLICITAT
PUBLICITAT