VNG
06-11-2007 20:32
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
El premi “Atrapallibres”, està dividit en tres franges d’edat (9, 10 i 11-12 anys). Enguany els joves hauran de llegir i votar els següents títols: Contes puça, Salva’t Elies!, Azur i Asmar i Era fosc i sospitosament tranquil per a la categoria de 9 anys; El bosc encantat, La Kati i la felicitat i Quan el Pare Noel va caure del cel, per a la categoria de 10 anys i finalment, per a la categoria d’11 i 12 anys, les lectures proposades són Un petó de mandarina, Mandràgora i En la línia dels tres punts.
Pel que fa al premi “Protagonista Jove”, la biblioteca Armand Cardona hi participarà en la franja d’edat de 13 i 14 anys i les novel·les que s’hauran de valorar són El testament de John Silver, de Joseph Vallderdú, El llibre negre dels secrets, de F.E. Higgins, Gauditronix, de Jordi Sierra i Fabra, i La nit que Wendy va aprendre a volar, d’Andreu Martín.
La selecció de llibres s’ha fet d’entre els publicats entre el juliol de 2006 i el juny de 2007 i ha anat a càrrec una comissió d’experts en literatura per a infants. La intenció és aconseguir que el major nombre possible d’infants llegeixin els llibres seleccionats, es constitueixin com a Jurat dins de cada centre escolar o biblioteca, els presentin i defensin davant dels seus companys i, entre tots, triïn el que consideren millor.
Tots els nois i noies interessats a participar es poden adreçar a la biblioteca municipal Armand Cardona, abans del 30 de novembre, on se’ls facilitarà un exemplar de les lectures que segons l’edat s’hauran de llegir.
Més endavant hi ha previst fer una trobada per recollir els vots i saber qui ha estat el guanyador de cada categoria a la biblioteca Armand Cardona.
PUBLICITAT
PUBLICITAT