PUBLICITAT
VNG
19-11-2007 12:31
Els Falcons de Vilanova i la Geltrú faran la seva assemblea anual el pròxim 24 de novembre a les 7 de la tarda, enguany al nou al Centre Cívic de la Geltrú. Aquesta assemblea servirà per repassar la temporada a nivell tècnic i a nivell organitzatiu. Al mateix temps, es farà la renovació de la junta i l’equip tècnic. Pel que fa als dos càrrecs destacats de l’entitat, tot sembla afirmar que Marc Font continuarà com a Cap de Colla i Joan Picoret passarà el relleu de la presidència a un altre membre dels Falcons.
Per acabar de fer el traspàs a la pròxima temporada, els Falcons vilanovins, es tornaran a trobar el mateix dia, a les 10 de la nit, per fer el seu tradicional sopar de Gala, també al Centre Cívic de la Geltrú, on es passarà un DVD de les actuacions de l’any i de les activitats de l’entitat
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT