Vegueria del Penedès

VNG

S'obre el carrer Casernes al trànsit


VD

28-11-2007 17:17

Avui s’ha obert de nou al trànsit. S’han ampliat les voreres i s’ha col·locat paviment reductor del soroll

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Actualment s’estan encara acabant alguns punts de les voreres del segon tram del carrer, però tot i així s’ha pogut obrir ja al trànsit. Ahir dimarts es va pintar la senyalització de l’asfalt. La característica del paviment utilitzat per a la calçada és que redueix l’impacte acústic del pas dels pneumàtics dels vehicles.

Es prioritza l’atenció als transeünts amb l’ampliació de les voreres i en els passos de vianants s’han fet rampes per facilitar l’accessibilitat. Al llarg del carrer, s’ha incorporat arbrat. Aquesta actuació s’integra en el projecte de reurbanització de la plaça de les Casernes, que s’inaugurarà pròximament.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.