VNG
28-11-2007 17:17
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Actualment s’estan encara acabant alguns punts de les voreres del segon tram del carrer, però tot i així s’ha pogut obrir ja al trànsit. Ahir dimarts es va pintar la senyalització de l’asfalt. La característica del paviment utilitzat per a la calçada és que redueix l’impacte acústic del pas dels pneumàtics dels vehicles.
Es prioritza l’atenció als transeünts amb l’ampliació de les voreres i en els passos de vianants s’han fet rampes per facilitar l’accessibilitat. Al llarg del carrer, s’ha incorporat arbrat. Aquesta actuació s’integra en el projecte de reurbanització de la plaça de les Casernes, que s’inaugurarà pròximament.
PUBLICITAT
PUBLICITAT