DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

VNG

Tastet de vins novells


VD

02-12-2007 21:08

El celler Can Pujol ha celebrat aquesta cap de setmana la dotzena edició de la Festa del Vi Novell

El Celler Can Pujol ha organitzat aquest cap de setmana la dotzena edició de la Festa del Vi Novell de Vilanova i la Geltrú, que ha ofert tastets d'una trentena de cellers d'arreu de l'Estat. A més dels vins, la festa també ha donat la possibilitats als assistents de degustar tapes d'espigalls de Vilanova i olis de diferents denominacions d'origen.

La Festa del Vi Novell es va obrir al públic dissabte a la tarda al carrer Duc de la Victòria. Els visitants podien tastar els vins que s'oferien mitjançant l'adquisició d'un tiquet de degustació, al preu de 5 euros, que incloïa l'obseui d'una copa de vi commemorativa de la dotzena edició de la festa i una bossa per poder transportar-la al coll.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.