DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

VNG

Els Falcons celebren l’assemblea mirant el desè aniversari


J.I. GÓMEZ

11-12-2007 23:40

Canvi de president i continuïtat del cap de colla

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

Jordi Perona és el nou president i està acompanyat per Jordi Torné com a sots-president, Sergi Gràcia com a tresorer, Neus Cortés que segueix exercint les tasques de secretaria, l’àrea social es portada per Ivan Oltra i Sergi Pérez i els demés vocals són Carol Ayala, Carles Borrell, Montse Carrillo, Carme Piqueras i Gemma Vera. Aquesta junta afrontarà l’any vinent l’organització dels actes del desè aniversari de la recuperació dels Falcons i que ja estan organitzant els actes propis del proper Carnaval.

Per la part tècnica, el cap de colla, Marc Font, que fa una bona valoració de la temporada, continuarà la temporada vinent i Lidia Ferron, Cristina Farré i Carol Ayala formaran l’equip de canalla.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.