DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

VNG

Punts de llum originals


VD

22-01-2008 19:55

La mostra va a càrrec d’alumnes d’interiorisme i disseny (PIDOD de l’EscolaMunicipal d’Art i Disseny de Vilanova i la Geltrú

El CRIA acull una nova iniciativa creativa, en aquest cas sorgida pels alumnes de disseny de l’Escola d’Art, que contribueix a la cultura de la “sostenibilitat”. Els visitants de la mostra podran també obtenir consells pràctics per “il·luminar amb qualitat i eficiència”casa seva, de forma que gastin menys llum amb el mateix confort.

Al CRIA, s’ubica el servei d’informació de l’Agència Local de l’Energia deVilanova, un espai on trobareu informació sobre com estalviar energia, totajudant alhora a la lluita contra el canvi climàtic.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.