Vegueria del Penedès

VNG

S'obre la botiga del Carnaval


VD

25-01-2008 9:59

Com cada any la botiga del Carnaval de Vilanova s'instal·larà al centre de la ciutat

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Demà dissabte 27 de febrer s'obrirà la Botiga del Carnaval a la rambla Principal. Com cada any es podrà adquirir material relacionat amb el Carnaval de Vilanova i la Geltrú. A més, enguany com a novetat s'hi podran comprar les xapes del Ventosa, tres plaques de cava del Carnaval de Vilanova de col·leccionista, el got de la festa i els adhesius del Carnaval de Vilanova.

L'horari d'aquest dissabte serà de 10h a 14h i 17h a 20h. A la mateixa botiga, s'hi podrà recollir gratuïtament el programa i el cartell del carnaval.

El proper dies d'obertura de la botiga seran des de dijous gras fins dimecres de cendra, al local situat al carrer Francesc Macià 1 bis, a tocar de la plaça de la Vila amb el següents horaris; dijous gras de 17h a 20h, divendres de l'Arrivo de 18h a 22h, dissabte de Mascarots de 12h a 14h i de 17h a 22h, diumenge de les Comparses de 10h a 15h i finalment dilluns de Coros, dimarts de Vidalot i dimecres de Cendra de 18h a 21h

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.