VNG
04-02-2008 0:22
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Els Marítims són els responsables que un nou tripartit imperi a Vilanova des de l'Arrivo de divendres passat, quan centenars de persones van participar en una gran desfilada de màscares i sàtires diverses per acompanyar a ses majestats.
Les societats no han deixat passar ni una al govern de la ciutat i l'Arrivo ha estat la millor plataforma que han trobat per cridar l'atenció sobre diferents temes: retard de les obres, les necessitats dels barris, la mala gestió dels projectes, la supressió del castell de focs de Sant Pere... El caos de Renfe també va inspirar moltes de les sàtires i les disfresses de les carrosses, que divendres a la tarda van omplir la ciutat de música i festa en el tret de sortida del carnaval de Vilanova.
PUBLICITAT
PUBLICITAT