VNG
05-02-2008 13:49
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Aquests fets contrasten amb els grans projectes d’inversions que prometen els candidats socialistes, que després de quatre anys al Govern d’Espanya, no poden explicar que han fet, si no que s’han de limitar a explicar que faran, per que s’han oblidat de Vilanova i la Geltrú, durant els quatre anys que han estat governant.
Dolors Nadal, que junt amb Daniel Sirera i els regidors vilanovins Santi Rodríguez i Oscar Carretero, van esmorçar a un cèntric restaurant vilanoví, per després acudir al balcó de l’Ajuntament a gaudir de les batalles de caramels, es va comprometre a continuar treballant per la millora de Vilanova i la Geltrú, si el Partit Popular guanya les eleccions generals i tenen responsabilitats de Govern.
PUBLICITAT
PUBLICITAT