Vegueria del Penedès

VNG

162 sol·licituds per 16 pisos de lloguer del Llimonet


VD

27-02-2008 18:03

Ara, Adigsa analitzarà la documentació presentada pels sol·licitants i elaborarà la llista provisional dels admesos

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

La promoció dels habitatges és en règim de lloguer i formen part de la promoció de 35 pisos que, ara fa cinc anys, va dur a terme l'Incasòl i que després d'aquest període de temps han anat quedant desocupats. És per això que s’ha tornat a realitzar un nou procés d'adjudicació.

Un cop tancat el termini de presentació de sol·licituds, l’Ajuntament de VNG ha tramitat les peticions dels interessats a l’empresa pública de la Generalitat, Adigsa, que s’encarregarà d’analitzar la documentació presentada. Un cop acabat aquest procés, Adigsa presentarà una llista provisional dels admesos, els quals entraran a formar part d’un sorteig que determinarà les assignacions dels 16 habitatges.

Alguns dels requisits que es demanaven per poder optar a un dels pisos era que el sol·licitant tingués la nacionalitat espanyola o bé de qualsevol dels estats membres de la Unió Europea, i que en cas de ser de qualsevol altra nacionalitat, disposes del permís de residència vigent, concedit per l'Estat espanyol.

També era necessari que la persona sol·licitant estigues empadronada a Vilanova i la Geltrú i amb 3 anys d'antiguitat continuada o 5 anys de forma discontínua i que fos menor de 35 anys. El nivell d’ingressos i el fet de no ser titular de ple domini o d'un dret real d'ús o gaudi sobre algun habitatge era un dels altres requisits que es necessitaven per poder optar en aquesta promoció.

El Regidor de Projectes Urbans, Paisatge i Habitatge, Xavier Oller ha explicat que “les persones que fa cinc anys van optar al lloguer d’un d’aquests habitatges, en el mateix edifici, i que ara se’ls acaba el contracte podran disposaran d’un any de prorroga”. Aquesta ha estat una petició dels inquilins a la qual tant l’Ajuntament com Adigsa s’hi han mostrat favorables. Tanmateix, el regidor els ha animat a participar a la promoció de 98 habitatges de lloguer que l’Incasol construeix al sector Sant Jordi. La previsió és poder obrir la convocatòria d’aquí a un mes i mig.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.