VNG
04-03-2008 10:18
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
El candidat popular, Mariano Rajoy, va posar com a exemple una multa de 400 euros que ha rebut el propietari de les Finques Nevot de Vilanova i la Geltrú per tenir el cartell comercial de la façana en castellà. Rajoy va demanar explicacions a José Luís Rodríguez Zapatero sobre aquest fet, però el candidat socialista va argumentar que aquesta normaiva lingüística és la mateixa des de fa anys: "de quan parlaven català a la intimitat".
El cas és que el propietari de Finques Nevot té un ròtul a la porta de l'establiment, a la rambla Samà, que diu: «Fincas Nevot. API. Compraventa de pisos, solares y rústicos». Fa uns tres anys, la visita d'una inspectora de la Generalitat va acabar en aquest sanció econòmica, que el multat va recórrer i que encara està pendent d'una resolució.
PUBLICITAT
PUBLICITAT