DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

VNG

Aigua de pou per als camps de gesta artificial


VD

17-03-2008 13:41

La mesura es fa per mantenir en bones condicions de neteja la superfície i per evitar que la gespa artificial es sobreescalfi, amb l’arribada de la calor

El reg es farà dos cops per setmana, per tal de garantir i mantenir les bones condicions higièniques del camp, evitant que sobre la superfície s’acumuli la pols i la brutícia.

D’altra banda, amb l’arribada de la calor i les altes temperatures, també es fa necessari refrescar periòdicament la gespa artificial dels camps de futbol per tal de disminuir la temperatura de la superfície i, alhora, reduir el nivell d’abrasió que pot causar sobre la pell dels jugadors.

Cal tenir en compte que els camps de futbol de gespa artificial només es refresquen, per la qual cosa el volum d’aigua utilitzada és poc, i que el reg periòdic és la millor manera de mantenir-los nets.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.