VNG
17-04-2008 22:32
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Distribuïts per grups els alumnes van poder practicar les modalitats esportives de Korfbal, Voleibol, Shoot-Ball, Rugby i Aeròbic.
Les escoles de Vilanova i la Geltrú que van participar de la jornada van ser el CEIP La Ginesta, Divina Providència, CEIP Cossetània, CEIP Canigó, CEIP l’Arjau, Escola Pia de Vilanova, CEIP Llebetx, CEIP Pompeu Fabra i Escola La Pau. Pel que fa a la la resta de la comarca, les escoles que van participar van ser el CEIP Charlie Rivel, de Cubelles, CEIP El Morsell, d’Olivella i el CEIP Sant Nicolau de Canyelles.
L’organització va comptar amb 40 monitors, la major part dels quals eren alumnes del Cicle Formatiu de Grau Superior en Conducció d’Activitats Esportives de l’IES Manuel de Cabanyes, que van fer tasques de direcció dels grups, garantint el bon funcionament de l’activitat.
PUBLICITAT
PUBLICITAT