DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

VNG

Inauguració de la nova seu social del col·lectiu Endimari


VD

13-05-2008 22:34

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

L'entitat convida a una copa de cava amb motiu de la inauguració del local, des d'on tornaran a oferir un ampli programa d’activitats, com el que desenvolupaven des de l'ermita de Sant Joan. D'allà van haver de marxar forçossament degut al mal estat que presentava, sumat a la cessió de les claus a una fundació que posarà els diners per reparar l´edifici.

Endimari ha esperat 3 anys, però ara tornarà a proposar cursos i activitats per continuar sent "una alternativa a l’oferta de la ciutat ja existent". Filmoteca, cursos de ball, exposicions, bar per a socis, seguiment de lligues i campionats futbolístics, sales de reunions, d´assaig, cursos de llengues, sala de jocs, espai de relació…són algunes de les propostes que demanden els seus socis.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.