VNG
20-05-2008 22:29
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
L’alcalde de VNG, Joan Ignasi Elena i el president del Consell Comarcal del Garraf, Josep Antoni Blanco han formalitzat aquest acord que es materialitzarà en el curs Europa: reptes i oportunitats pels ens locals que es durà a terme el 5 i 6 de juny a l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de VNG.
Aquest curs, que es realitza sota la direcció de l’advocat i secretari general del Consell Català del Moviment Europeu, Joaquim Millan, té per objectiu proporcionar informació i formació sobre la Unió Europea en temes d’interès per a l’àmbit local, així com aprofundir en el coneixement de la història de la construcció europea.
Per part de l’Ajuntament de VNG, el regidor responsable del CUM, Xavier Carbonell, ha destacat la voluntat del govern municipal “d’ampliar paulatinament la xarxa formativa del campus. Si l’any passat es va iniciar una nova etapa d’Economia i Empresa, enguany el CUM creixerà abordant temes europeus”, ha manifestat Xavier Carbonell.
PUBLICITAT
PUBLICITAT