Vegueria del Penedès

VNG

L'Ajuntament de Vilanova estrena nou sistema d'atenció telefònica


Vilanova.cat

25-05-2008 22:33

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Aquest canvi representa una major eficiència del servei i més immediatesa en l'atenció a les trucades externes. A banda, els nous telèfons ofereixen més possibilitats i més funcions.

El nou servei representa un canvi de numeració que farà que les extensions passen de tenir 3 a 4 dígits, amb la previsió que hi hagi unes 400 extensions, i segueixin una organització orgànica, és a dir, per departaments. Les noves extensions dels telèfons de referència de cada servei estan publicades a la pàgina web de l'Ajuntament de VNG.

A partir d'ara, els ciutadans i ciutadanes que truquin al consistori, si coneixen l'extensió a la qual volen adreçar-se podran accedir-hi directament i, sinó, seran atesos per una persona. Respecte a l'anterior sistema, l'eliminació de la centraleta de reconeixement de veu permetrà reduir errors i millorar l'atenció a la ciutadania, amb el suport també de personal d'atenció telefònica.

Gràcies a la tecnologia IP, tots els edificis i departaments de l'Ajuntament estan connectats a través de la mateixa centraleta, al mateix temps que els ciutadans i les ciutadanes reben un millor servei.

La tecnologia IP utilitza la xarxa informàtica per transmetre la veu digitalment. El telèfon, ara ja connectat a l'ordinador, guanya en funcionalitats i deixa així, el tradicional sistema jeràrquic per passar a formar part de la xarxa corporativa de telecomunicacions de l'Ajuntament.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.