VNG
01-06-2008 21:59
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Juntament als pescadors de Barcelona i els del Port de la Selva, els de Vilanova i la Geltrú no eren partidaris de suspendre les aturades que es van iniciar la setmana passada amb l'objectiu de reclamar una reducció del preu del combustible.
Les tres confraries han mostrat les seves discrepàncies amb la federació, a qui acusen d'ignoran les confraries de pescadors de Tarragona, que malgrat trobar-se en un aturada biològica, havien donat suport a la vaga.
Així que aquest dilluns, hi ha alguns pescadors i armadors que ja han anunciat que no sortiran al mar
PUBLICITAT
PUBLICITAT