VNG
02-06-2008 22:58
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
El treball realitzat en els darrers mesos pels actors i actrius de la formació ha donat els seus fruits i per això, el passat dissabte l'Escotillo G.T. es va endur tres premis. Jordi Molero, en el seu paper de criat es va endur el primer premi a millor actor secundari. Per la seva banda, Ferran Coma, que dona vida a Marcel, es va endur el segon premi com a actor principal i l'obra es va endur el tercer premi d'escenografia.
D'aquesta manera es reconeix la bona qualitat que ha assolit el grup de teatre amb aquesta obra, que va representar per darrera vegada a vilanova el passat 17 de maig. Pel grup ha estat molt important aquest reconeixement en una ciutat tant arrelada al món del teatre. Ara la companyia treballa en la seva propera obra, que s'espera que tingui tant d'èxit com aquesta.
PUBLICITAT
PUBLICITAT