Vegueria del Penedès

VNG

Trobada formativa d'Oficines d'Atenció Ciutadana a Vilanova


VD

05-06-2008 22:48

Els assistents estan realitzant un curs sobre l’ús dels recursos administratius en la implantació del DNI i de la signatura digital

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Durant la jornada d’avui dijous els assistents han realitzat un curs sobre l’ús dels recursos administratius en la implantació del DNI i de la signatura digital. Al llarg del dia han conegut l’aplicació de les noves tecnologies en la relació de l’Administració amb la ciutadania i se’ls donarà nocions sobre com resoldre els problemes derivats de l’aplicació de la llei. El curs també els ha format en la utilització de les aplicacions informàtiques per la gestió dels tràmits virtuals, així com de les diferents fases d’aplicació.

L’Organització d’aquesta jornada ha anat a càrrec del Fórum d’Oficines d’Atenció Ciutadana, a la qual pertany la OAC de Vilanova i la Geltrú, i l’Escola de l’Administració Pública.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.