PUBLICITAT
VNG
15-06-2008 19:09
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.
El segon tinent d’alcalde i regidor de Desenvolupament Local, Societat de la Informació i Promoció de Ciutat,Tomàs Álvaro, va rebre el grup d’estudiants, procedents de diferents països d’arreu del món, principalment dels Estats Units, però també de d’Austràlia, Corea, Israel, Nova Zelanda, Itàlia, França o Anglaterra.
Els nois i noies que han centrat la seva estada a Vilanova i la Geltrú amb l’objectiu de conèixer els diferents models de producció alimentària, especialment la de tipus sostenible, reben a través d’aquest màster formació sobre el món de la comunicació i promoció dels productes de qualitat, a partir d’un coneixement profund dels contexts antropològics i històrics del consum amb una visió europeista.
Tomàs Álvaro els va parlar de les virtuts de la dieta mediterrània i els va explicar com des de l’Ajuntament de VNG es treballa en la promoció de productes autòctons, a través de diferents campanyes, amb l’objectiu d’augmentar-ne el consum entre la població. Campanyes que recullen receptes tradicionals, adaptades a les noves maneres de cuinar, on la base és el producte de qualitat i de proximitat.
Després de la recepció oficial, els estudiants van visitar el Mercat Municipal del Centre i van fer un recorregut per la Rambla fins arribar a la plaça de la Mediterrània, on van dinar. Ja a la tarda la comitiva va anar fins a la llotja del peix, on se’ls van explicar els processos que se segueixen, des que el peix arriba a bord de les barques, fins que es classifica, se subhasta i es carrega als camions. Després van realitzar, a la mateixa llotja, una sessió de treball sobre temes pesquers.
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT