Vegueria del Penedès

VNG

El barri de Mar tindrà un pla de millora urbana


VD

08-07-2008 12:40

El Pla Especial del port, l’ordenació del front marítim, el cobriment del torrent de la Pastera i el sistema ferroviari seran alguns dels principals eixos

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

La zona de la ciutat delimitada entre el sistema ferroviari i el barri de mar, entre l'avinguda de Lluís Companys i la ronda d'Europa, serà l'espai on s'aplicarrà el Pla, que tot just ha aprovat els estudis preliminars.

El regidor d’Urbanisme i Planejament, Joan Martorell, va explicar que la millora del barri de Mar gira al voltant del Pla Especial de Port, de l'ordenació del front marítim, del cobriment del torrent de la Pastera, així com de l'ordenació de tot l'àmbit relacionat amb el ferrocarril, entre d'altres qüestions.

Durant la sessió plenària també es va aprovar inicialment el reglament per a l'ús de la llengua Catalana a l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú, la creació definitiva de l'IMET ( l'Institut Municipal d'Educació i Treball) i la petició a l'ACA ( l'Agència Catalana de l'Aigua ) per la transferència de la gestió de l'estació depuradora d'aigües residuals.

En l'apartat de les mocions, el ple va debatre 8 propostes en relació a l'euridirectiva del temps de treball, l'avortament, la revisió del pressupost 2008, la creació d’un recinte firal, els abocadors il·legals, els aliments transgènics, les zones d'estacionament regulat a la ciutat, els compliment d'un acord de ple, així com una moció sobre les víctimes del terrorisme.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.