Vegueria del Penedès

VNG

Finalitzen els projectes sobre administració, garantia social i logística de La Paperera


VD

10-07-2008 20:44

Dimarts a la tarda es va fer el lliurament dels diplomes a tots els participants, en un acte presidit per l’alcalde de VNG

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

El projecte Administració té com a objectiu formar professionals especialitzats en efectuar gestions administratives, amb coneixements de les eines tècniques i informàtiques. El projecte està adreçat, majoritàriament, a dones aturades que havien exercit com administratives i que, després d’un llarg període en situació d’atur, s’havien adonat que els seus coneixements, sobre tot els informàtics havien quedat obsolets.

Pel que fa al projecte de Garantia Social té com a missió proporcionar als i les joves que finalitzen l’educació obligatòria sense assolir els objectius una formació bàsica i professional que els permeti incorporar-se al món laboral o continuar amb el seu itinerari formatiu.

Per últim, el projecte Manteniment, Instal·lació i Logística té com a finalitat formar professionals capacitats per treballar en diferents àmbits de la logística i del manteniment. Està adreçat a persones aturades majors de 25 anys, especialment sense qualificació, que retornen al mercat laboral i a joves que no han obtingut l’ESO.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.