DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

VNG

L'institut Lluch i Rafecas, seleccionat pel Pla Experimental de Llengües Estrangeres


VD

13-07-2008 19:08

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

Aquest projecte fa una proposta de millora de la competència comunicativa general de l’alumnat amb especial incidència en les competències de producció, recepció i interacció oral. Val a dir que és l’únic centre de secundària a la comarca del Garraf que durà a terme un projecte dins d’aquest Pla Experimental.

El projecte, que comença al setembre del 2008 i finalititzarà al juny del 2011, s’inicia a 4t d’ESO, treballant la part comunicativa per tal de poder enregistrar un DVD promocional de Vilanova i la Geltrú. Té continuïtat a 1r de Batxillerat on es realitzarà una pràctica en context real a Londres, que donarà com a producte una guia de viatge virtual en forma de DVD creada per l’alumnat; i finalitza a 2n de Batxillerat, on es fan pràctiques a nivell escrit mitjançant correu electrònic I d’altres entorns virtuals de comunicació amb els contactes fets durant la seva estada a Gran Bretanya.

A més d’afavorir la millora de l’anglès oral, aquest projecte també té com a objectius copsar diferents sensibilitats culturals tant a VnG com a Anglaterra, i promoure l’ús de les noves tecnologies.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.