VNG
17-07-2008 23:42
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
La campanya, que té com a objectiu difondre els atractius culturals de la ciutat, es reforça amb l’edició de material que es distribuirà mitjançant una carpeta, la qual contindrà fullets de difusió dels museus de Vilanova i la Geltrú, així com un punt de llibre promocional per visitar el Museu Víctor Balaguer i el Museu del Ferrocarril. D’aquesta manera, quan el visitant presenti el punt de llibre a l’entrada d’un d’aquests museus rebrà dues entrades al preu d’una i serà obsequiat amb un petit regal.
La carpeta dissenyada especialment per aquesta iniciativa s’ha fet arribar als hotels i restaurants de la façana marítima per tal que l’ofereixin als seus clients. Un detall que pretén promoure i donar a conèixer el valuós patrimoni museístic de Vilanova i la Geltrú.
L’actuació, que s’inicia aquest cap de setmana, s’inclou dins la campanya d’estiu.
PUBLICITAT
PUBLICITAT