PUBLICITAT
VNG
16-07-2008 22:22
L’acte de cloenda, durant el qual es van lliurar els diplomes als participants dels projectes, va comptar amb la presència de l’Alcalde de Vilanova i la Geltrú, Joan Ignasi Elena, i de la Regidora d’Educació i Treball, Míriam Espinàs.
El projecte Educació i Lleure té com a objectiu formar professionals per intervenir educativament en situacions de temps lliure d’infants. Entre d’altres, els participants han aprés a planificar, organitzar i dur a terme activitats, conduir i animar els grups. Es dirigeix, majoritàriament, a dones aturades majors de 25 anys, sense qualificació, que retornen al mercat de treball.
Pel que fa al projecte Serveis a les Persones, té com a objectiu formar professionals capacitats per treballar en diferents àmbits d’actuació dels serveis a les persones. També es pretén donar prestigi social i valor professional al Sector d’Ocupació Emergent de Serveis a les persones, lligat a tasques relacionades amb el treball domestico-familiar gratuït, desenvolupat majoritàriament per dones. S’adreça al mateix col·lectiu que el projecte Educació i Lleure.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT