Vegueria del Penedès

VNG

Tallen la ronda Ibèrica entre el raval Santa Magdalena i la rambla Sant Jordi


VD

27-08-2008 18:30

El tall, que ha començat avui, serà en direcció Barcelona i la previsió es que duri tota la setmana

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

El motiu del tall de la ronda Ibèrica entre el Raval de Santa Magdalena i la rambla de Sant Jordi són les obres de connexió del clavegueram de l’edifici que es troba a la cantonada de la ronda Ibèrica amb la rambla de Sant Jordi. Com a via alternativa per al trànsit de vehicles s’habilitarà el raval de Santa Magdalena en doble sentit de circulació.

El tall, que s'ha iniciat avui, serà en direcció Barcelona i la previsió és que duri tota la setmana. La circulació en sentit Barcelona, per tant, no es veurà afectada perquè hi haurà la ruta alternativa pel Raval de Santa Magdalena, la Creu d’en Xirivia i la rambla de Sant Jordi.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.