Vegueria del Penedès

VNG

Música barroca a la biblioteca Víctor Balaguer


VD

01-10-2008 23:21

L’activitat, organitzada per l’associació d’Amics de la Biblioteca Museu Víctor Balaguer, s’inclou dins la programació d’activitats de la Sala Prado

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Els intèrprets del concert són la soprano Olga Miracle; el contratenor, Oriol Rosés; Eva del Campo, al clavecí i Daniel Regincós al violoncel barroc. Sota la denominació de PINZELLADES DEL BARROC: AFECTACIÓ, MITOLOGIA I CONTRARREFORMA, s’oferiran obres de Claudio Monteverdi, Domenico Gabrieli, José de Torres, Juan Serqueyra, Juan Hidalgo i Johann Christian Bach.

Les entrades es poden adquirir anticipadament a l’escola Municipal de Música Mestre Montserrat, i una hora abans de l‘inici del concert al Museu Víctor Balaguer. El preu és de 10 euros (consultar descomptes).

D’altra banda, també aquest cap de setmana comencen les activitats al voltant de la celebració del bicentenari del naixement del poeta Manuel de Cabanyes (1808-1833). El dissabte 4 d’octubre a les 19 hores tindrà lloc, a la biblioteca del Museu, la presentació de l’edició facsímil del llibre Preludios de mi lira, el primer i únic llibre de poesia que va escriure Manuel de Cabanyes. L’acte anirà a càrrec de Montserrat Comas i Güell, directora de la Biblioteca Víctor Balaguer.

El diumenge 5 d’octubre, a les 12 hores, es farà la presentació de la Ruta Literària Manuel de Cabanyes i, a continuació, i prèviament amb reserva al telèfon del Museu Balaguer 93 815 42 02, s’oferirà una visita pels punts de la ciutat vinculats al poeta. L’acte es durà a terme davant de Can Cabanyes (Carrer del Comerç, 2).

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.