DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

VNG

El govern estudia portar al ple de novembre l'aprovació del nou ROM


VD

08-10-2008 23:05

El nou Reglament Orgànic Municipal de l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú podria ser efectiu a partir del gener de 2009

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

Joan Ignasi Elena ha explicat que la voluntat és poder aconseguir que el document arribi al Ple amb el màxim consens possible de tots els grups, ja que el seu contingut ha de permetre renovar i agilitzar, entre d’altres qüestions, el desenvolupament dels plens.

Un cop el Ple Municipal aprovi el nou ROM aquest podria començar a aplicar-se a partir del gener de 2009, tot i que hi que estarà sotmès a un període de prova per si cal incorporar nous canvis.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.