DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

VNG

Multa de fins a 10.000 euros per donar tabac a un menor


VD

23-10-2008 23:42

El govern de l'Aragó obre un expedient sancionador a un jove vilanoví a qui acusa d'oferir una cigarreta a un menor en una discoteca

El govern d'Aragó ha obert un expedient administratiu sancionador a un jove de Vilanova i la Geltrú que va oferir una cigarreta a un menor en una discoteca de Fraga, encara que ell ho nega. Segons informa El Periódico de Aragón, la multa podria ser de fins a 10.000 euros.

Els fets van tenir lloc l'1 de maig. Un agent de la Guàrdia Civil va identificar al jove vilanoví a la parada de l'autobús i li va demanar la documentació d'identitat. Cinc mesos després, rebia la notificació que l'informava que els fets denunciats podrien ser constitutius d'una falta greu contra la llei antitabac i sancionable amb una multa d'entre 601 i 10.000 euros.

L'expedient recomana imposar una multa  de 7.500 euros, però fonts de la conselleria de Salut i Consum del govern d'Aragó es mostren cautes, segons El Periódico de Aragón, perquè asseguren que l'expedient encara està en fase d'al·legacions.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.