DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

VNG

Jornada de portes obertes al Balaguer


VD

05-11-2008 21:45

Els assistents podran gaudir dels fons d’art de la Pinacoteca catalana del segle XIX, de la Sala Prado i de la Mostra temporal de Gravats de Goya

Una de les sales més rellevants del museu vilanoví és la gran Pinacoteca del museu, que conté pintura i escultura catalana del segle XIX, amb obres d’artistes tan importants com Fortuny, Rusiñol o Casas, entre d’altres.

La Sala Prado és un altre dels espais que reuneix i exhibeix de manera permanent les obres més significatives del dipòsit històric del Prado, un dels més importants a tot Espanya, amb obres d’alguns dels grans noms del barroc espanyol i europeu com Goya, El Greco, Murillo, Rubens o Van Dyck.

També destaca la col·lecció de pintura i escultura del segle XX, amb un important fons de pintura informalista, així com les col·leccions d’arqueologia, arts decoratives i etnografia, on es mostra una mòmia egípcia, i algunes armadures samurais.

La visita al Museu Víctor Balaguer es completa amb la mostra temporal Goya Gravats: Capritxos i Desastres que romandrà exposada fins l’11 de gener de 2009.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.