Vegueria del Penedès

VNG

Una Fira més


VD

09-11-2008 23:11

Vilanova ha tancat aquesta nit una nova edició de la Fira de Novembre

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Milers de persones han visitat aquest cap de setmana els estands comercials de la Fira de Novembre de Vilanova i la Geltrú, una mostra que en aquesta edició ha intentat combatre la crisi econòmica amb els sectors emergents.

Els serveis per a les persones i per a la llar han guanyat terreny a la mostra multisectorial, després que les immobiliàries i les empreses vinculades a la construcció s'haguessin esfumat del recinte firal.

Malgrat que la presència d'empreses no ha disminuït gaire, el que sí que han notat els expositors de la Fira de Novembre ha estat la reducció del negoci que es feia en altres edicions. En aquest sentit, la crisi si s'ha notar a la Fira de Vilanova.

 

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.