DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

VNG

La Vela estrenarà per festes l'espectacle Capgirat


VD

02-12-2008 22:32

Es faran set representacions entre el 20 de desembre i el 4 de gener

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

Los Galindos han preparat l’espectacle Capgirat, on es reuneixen les disciplines d’acrobàcia mans a mans i al màstil xinès; la manipulació d’objectes en una complicitat dramàtica amb el piano i el cant; el pallasso, expressió de sentits i sentiments com a eina de llenguatge; la senzillesa escenogràfica per permetre llibertat de joc i donar volada a la imaginació, i la il·luminació, com a element escenogràfic. El director de l’espectacle i membre de Los Galindos, Marcel Escolano, ha explicat que “el nom de l’espectacle, Capgirat, és tant en sentit real com figurat: pretén girar, canviar, pertorbar, invertir, alterar, enredar i confondre”.

Per la seva banda el tècnic de Cultura, Bienve Moya, ha explicat que l’espectacle d’aquest Nadal a la Vela respondrà les expectatives del públic de Vilanova. Un projecte ambiciós, que compta amb un pressupostat de 38 mil euros, dels quals 12 mil són aportació de la Conselleria de Cultura de la Generalitat de Cultura.

Bienve Moya també ha destacat la exclusivitat del Centre de Residència la Vela, del qual ha dit és “Un espai únic a tot l’Estat Espanyol que vol servir per acostar el món del nou circ fet a Catalunya i alhora promoure la interrelació entre les companyies que hi treballen.

L’horari de les representacions serà els dies 20, 26, 27 de desembre i 3 de gener, a les 5 de la tarda, i els dies 21, 28 de desembre i 4 de gener, a les 12 del migdia. L’espectacle té una durada de 60 minuts sense interrupció. El preu de l’entrada serà de 5 euros per a infants a partir de 4 anys i de 10 euros per a les persones adultes. Els tiquets es podran adquirir a taquilla una hora abans de l’espectacle.

La Vela té un aforament de 300 localitats, disposa de servei de bar abans i després de l’espectacle, calefacció i aparcament gratuït.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.