Vegueria del Penedès

VNG

El PSC reelegeix Juan Luis Ruiz com a primer secretari


VD

15-12-2008 22:51

Va ser reelegit primer secretari de l’agrupació de Vilanova i la Geltrú del PSC amb el 98% dels vots dels assistents i un sol vot en contra de l’assemblea extraordinària organitzada dijous 11 de desembre en el seu nou local de la plaça Peixateria

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

En el discurs d’elecció, Juan Luis Ruiz va afirmar que vol treballar per fer que el partit sigui “més fort, que estigui més vinculat a la ciutat, que escolti més a la societat i que fomenti el debat i sigui transmissor d’idees”. Ruiz també va anunciar que l’executiva presentarà properament un pla de mandat per a aquests quatre anys.

La nova comissió Executiva és segons el primer secretari “d’una certa continuïtat, amb la incorporació de companys i companyes que segur que aportaran els seus coneixements, les seves il·lusions i el seu treball i dedicació a participar des de responsabilitats executives en el nostre partit i pel nostre projectiu col·lectiu. Molts d’aquests companys i companyes accedien a responsabilitats per primera vegada ara fa quatre anys i crec i estic convençut que la experiència que han adquirit és un valor per a la nostra Agrupació.”

Els membres de la nova executiva i les seves secretaries són:

Juan Luis Ruiz (Primer secretari); Jordi Carbonell (Secretari d’organització); Salvador Becerra (Secretari de Finances); Àlex Centelles (Secretari de Política Municipal); Xavier Carbonell (Secretari d’Acció Política i Estratègica); Gisela Vargas (Secretària de Programes); Gerard Llobet (Secretari de Comunicació i Joventut); Demetrio Nogueira (Secretari de Mobilització de la Militància); Josep Maria Raventós (Secretari de Sectorials); Joan Martorell (Adjunt a Sectorials); Francesc Vila (Secretari de Relacions Institucionals, Moviments socials i Forces Polítiques); Susana Sanahujes (Secretària de Nova Ciutadania); Sixte Moral (Secretari de Debats i Conferències); Mila Arcarons (Secretària de la Dona i Formació);; Emilio Torrija (Secretari de Moviments Sindicals); com a càrrecs electes Joan Ignasi Elena i Assumpta Baig; i el primer secretari de les JSC.

Ruiz també va presentar l’Informe de gestió dels quatre anys en què va destacar “els bons resultats assolits pel partit en les diversos processos electorals”. Ruiz també va posar de relleu la feina feta per les diverses secretaries i va fer un repàs, no exempt d’una certa autocrítica, de les accions que ha anat organitzant el partit en els darrers quatre any. L’informe va ser aprovat pel 94 % dels 54 assistents, amb només tres abstencions. L’assemblea també va aprovar per unanimitat els quinze representants de l’agrupació al Consell de la Federació Alt Penedès i Garraf.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.