Vegueria del Penedès

COMARCA

EUiA del Garraf participa activament a la campanya electoral basca


EUiA

23-02-2009 21:26

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Aquesta iniciativa d´EUiA s'emmarca dintre de la resolució anomenada "L´1 de març a Euskadi, Ezker-Batua Berdeak", que va aprovar el passat dia 2 de febrer la Comissió Nacional de la formació, i que estableix que EUiA dóna suport a EBB per a què aquesta formació obtingui uns bons resultats en els propers comicis bascos.

Amb el lema "El orgullo de ser la izquierda", Ezker-Batua Berdeak presenta la seva campanya per a aquest comicis, liderada pel seu coordinador general, Javier Madrazo Lavín, que repeteix com a candidat a lehendakari, tanmateix, s'ha obert una pàgina web per explicar la seva proposta política i donar cobertura als actes de la formació: www.elorgullodeserlaizquierda.com


EUiA porta col·laborant amb EBB, des de les eleccions basques del 2001. En les últimes eleccions basques, EBB va rebre 64.931 vots, té 3 representants a la càmera basca i forma part del govern basc, en coalició amb PNV i EA, on Javier Madrazo, es Conseller de vivenda i assumptes socials.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.