16-04-2009 22:23
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
ICV-EUiA i ERC de Sant Pere de Ribes, van celebrar conjuntament una xerrada a la Biblioteca Manuel de Pedrolo, en commemoració del 78è Aniversari de la II República.
A l’acte hi van intervenir Pepe Cabello, en representació de ICV- EUiA, Casimir Boy en representació d’ERC i l’escriptor Pepe Gutiérrez.
Cabello, va deixar palès que “avui es una data per recordar amb ilusió, pero sobretot amb esperança, aquell canvi polític, que va escollir el poble democraticament, i que ens va ser arrebatat amb les armes, ara fa 78 anys”.
Casimir Boy, va explicar "la importancia d'un acte com aquest, on forces polítiques republicanes,amb les seves diferencies, tenen la capacitat de fer un acte conjunt per conmemorar la República".
L'escriptor Pepe Gutiérrez, va situar magistralment als assistents en el contexte històric i polític del procès de la II República.
L'acte va acabar amb un brindis per la República.
PUBLICITAT
PUBLICITAT