Vegueria del Penedès

POLIESPORTIU

Vols col·laborar amb el Consell Esportiu?


VD

25-09-2009 22:39

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Col·laboradors

Durant tot l'any el Consell organitza diferents activitats esportives en les quals necessita de col·laboradors/es per portar-les a terme. Per apuntar-se a la borsa de col·laboradors/es no estàs obligat a participar en tots els esdeveniments, només en aquells que t'interessin.

Àrbitres

Els interessats/des en xiular no només ho podran fer en els jocs esportius escolars sinó que també podran xiular en altres competicions o activitat que es vagi programant al llarg de la temporada. 

Per formar part de la borsa de col·laboradors i àrbitres haureu d'omplir una graella que trobareu el web del Consell Esportiu.

 

 

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.