Vegueria del Penedès

CUBELLES

Es presenta la campanya de protecció als comerços per a les festes nadalenques


VD

27-11-2009 13:16

L’organitzen conjuntament amb l’Associació d’Hostaleria i Comerç, el 1 de desembre a les 20:30h al Centre Social

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

El Mossos d’Esquadra, la Policia Local i l’Associació d’Hostaleria i Comerç de Cubelles organitzen el proper 1 de desembre, a les 20:30 h. al Centre Social, una xerrada sobre les mesures de protecció que han de prendre comerciants i empresaris.

La xerrada, que és oberta a tots els comerciants i empresaris del municipi, també repassarà temes com l’autoavaluació del propi grau de protecció, els sistemes de seguretat, les mesures de seguretat dels productes comercialitzats i de l’interior dels establiments comercials. A més, els agents dels Mossos donaran consells de seguretat en l’activitat quotidiana dels comerciants i empresaris, com els desplaçaments per a fer ingressos al banc, com cal actuar davant d’un possible delinqüent i els tipus de furts més freqüents, així com els robatoris amb força.

Per la seva banda, la Policia Local de Cubelles, que col·laborarà amb els Mossos d’Esquadra en la campanya nadalenca, informaran de la campanya que engegaran properament en relació als comerços i empreses. En aquest cas, se centrarà en fer un inventari dels establiments que disposen mesures de seguretat, quines són aquestes i, finalment, elaborar una base de dades sobre alarmes en empreses i comerços.

Els assistents, a més de rebre una informació sobre la campanya que s’engegarà properament, podran aprofitar per plantejar als cossos de seguretat preguntes sobre la seguretat als comerços i empreses.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.