Vegueria del Penedès

SITGES

Sitges ja viu el Nadal


VD

22-12-2009 23:23

El cap de setmana obre la programació de festes amb contes, teatre i reunions familiars i d’empresa

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

El Casal d'Avis va celebrar dissabte la seva tradicional festa de Nadal amb la participació de més de 100 persones del casal amb música i ball i un sorteig. L'alcalde Jordi Baijet i la regidora d'Acció Social Mercè Espada van realitzar una visita en la qual van obsequiar als presents amb torrons. Per la seva part, Espada va anunciar que a principis d'any es renovarà part del mobiliari del Casal i es faran algunes reformes a l'equipament.

L'oferta per als més joves es va iniciar divendres amb la lectura de l'obra Bon Nadal Mr. Scrooge, al Retiro, la primera de les tres representacions dels Pastorets, al Prado, o la cantada de nadales dirigida per Marc Martínez i amb el piano de Janio Marti.

D'altra banda, diumenge va tenir lloc a la Fragata el primer espectacle infantil Contes de Nadal de les germanes Baldufa amb Tanaka Teatre, en el marc de les activitats programades per l'Agència de Turisme de Sitges.

La Llevantina va celebrar la visita del Pare Noel a la seu de l'associació, amb la intenció de potenciar les relacions entre veïns. El poble de Garraf va programar també un intens programa d'activitats, amb caminada a Can Lluçà, esmorzar, concurs i un Caga Tió.

Entre els actes més destacats, el Mercat d'Art Solidari, el Nartdal, va celebrar les dues darreres actuacions amb el grup Camila, de ball espanyol, i el grup Country Caravan.


La Ludoteca Infantil i les passejades en poni obriran quan finalitzi l'episodi de pluja

Dues iniciatives impulsades per l'Agència de Promoció Turisme de Sitges en el marc de la campanya Viu Sitges. Viu el Nadal s'iniciaran un cop passi la pluja, que dificulta el muntatge de les dues activitats.

La Ludoteca obrirà fins al 4 de gener, amb execpció dels dies 25 i 26 de desembre i 1 de gener, cada tarda de 17.30 a 19.30 h. i els caps de setmana també d'11.30 a 13.30 hores, a l'Hort de Can Falç.

L'inici de les passejades en poni està previst per aquest dimecres 23 i fins al 4 de gener, de dilluns a dissabte de 17.00 a 19.00 hores, amb execepció dels dies 25 i 26 de desembre i 1 de gener, a la Fragata.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.