Vegueria del Penedès

SITGES

Finalitza l’exposició ‘Miquel Utrillo i les Arts’


VD

14-01-2010 23:53

La Commemoració Utrillo continuarà el proper 21 de febrer amb una alta exposició

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Integrada per 178 peces, provinents de col·leccions públiques i privades, la mostra ha permès situar Utrillo com una de les personalitats més importants en el context de la història cultural de la seva època. Paral·lelament a l'exposició també s'ha editat un catàleg que s'ha convertit en una monografia sobre la figura d'Utrillo en què es descobreixen les facetes més desconegudes del personatge com l'obra cartellista i els dibuixos d'Utrillo. La iconografia d'altres creadors i amics seus com Santiago Rusiñol, Ramon Casas o Pablo Picasso també hi són presents per oferir una visió àmplia d'Utrillo.

L'exposició es va inaugurar el 23 d'octubre en el marc de la Commemoració Miquel Utrillo 1862- 1934. Aquest esdeveniment, que ret un homenatge a aquesta figura cabdal del Modernisme, continuarà amb una retrospectiva de fotografies sobre la construcció del Palau Maricel, el projecte més important d'Utrillo. La mostra, porta per títol Àlbum Maricel, i s'inaugurarà el dia 21 de febrer a la Sala Vaixells del Palau Maricel.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.