CARNAVAL
31-01-2010 23:08
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
L'entitat vilanovina ha decidit presentar l'arrivo del 2010 amb un document audiovisual que explica la història de la mort sobtada d'un Carnestoltes desil·lusionat amb el Carnaval.
Aquest any, els dos fills s'han de disputar la successió del rei dels pocasoltes.
De moment, en el vídeo, els dos advocats dels fills del Carnestoltes presenten els arguments pels quals el seu candidat és l'idoni per quedar-se amb el títol que ostentava el seu pare.
Aleshores, el jutge decideix que el dia de l'arrivo, 12 de febrer, el poble de Vilanova i la Geltrú escollirà quin dels fills del Carnestoltes ha de ser coronat com a Rei del Carnaval 2010.
El Mamut o el Mofeta?
PUBLICITAT
PUBLICITAT