TENNIS TAULA
01-02-2010 11:58
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
El vilanoví Albert Soler, format a l’Innovallar Vilanova ha estat el quart vilanoví a debutar a la màxima categoria estatal del tennis taula, aquesta setmana amb el DKV Borges, substituint a l’anglès Andrew Baggaley. Es dona la paradoxa que el Borges va alinear a dos vilanovins Marc Duran i Albert Soler junt amb el xinès Hu Bin contra l’UCAM Floymape Cartagena.
L’Albert Soler va perdre per 3-0 amb l’Anglès Darius Knight, i el DKV Borges per 3-2. Marc Duran va perdre amb l’internacional Jesús Cantero el punt clau. El partit es va poder veure per internet en directe per ttstar.eu, a més del nombrós públic que assiteix al pavelló Francesc Macià de la vila de les Garrigues.
Així Soler s’afegeix als germans Monzó i Marc Duran a la llista de vilanovins a superdivisió. Esperem que algun dia sigui defensant al Vilanova. Per que això fos possible hauria d’haver esponsorització suficient i una millora de les instal·lacions de les que disposa en l’actualitat el club.
PUBLICITAT
PUBLICITAT