TENNIS TAULA
01-02-2010 20:40
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Després de sumar dues derrotes a la segona volta, 4-0 a Sabadell i 4-3 a Capellades. Els cubellencs han sabut sobreposar-se a la pressió i han aconseguit guanyar a casa de l’Avenç d’Esplugues de Llobregat per 2 punts 4. Carlos Pina ha guanyat els seus dos individuals, Antonio Baltanás ha anotat un altre individual i el dobles ha estat el punt clau que ha permès adjudicar-se una nova victòria al segon equip. En aquest encontre també ha jugat el veterà Josep Mª Parra, que ha cedit el seu individual.
El Ribas&Sardá “B” Cubelles que era 6è a la lliga amb 3 victòries i 6 derrotes, es manté 6è amb 4 encontres guanyats i 6 perduts. Mentre el Avenç queda just pel davant, 5è amb 4 guanyats i 5 perduts. En cas que quedessin empatats, els cubellencs no tenen l’average a favor, ja que l’encontre de l’anada van cedir per 1 punt a 4.
Fins diumenge de Carnaval, el Ribas&Sardá Cubelles no juga. El rival del proper encontre serà el Sant Celoni, cuer de la lliga (8è) amb 1 victòria i 8 derrotes , que visitarà el pavelló de Cubelles. Els cubellencs a la primera volta van treure una victòria a St. Celoni per 2-4. Una victòria pels del Garraf permetria agafar l’últim tren per assolir una de les primeres places de la lliga.
PUBLICITAT
PUBLICITAT