Vegueria del Penedès

TENNIS TAULA

L'Innovallar Vilanova perd a Terrassa


Jordi

15-02-2010 21:41

A la zona tranquila de primera nacional

Rafa Monzó

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Derrota per 5-1 contra els Amics de Terrassa. Un equip molt compacte i equilibrat, que deixa clar que els vilanovins baixen el rendiment quan juguen a fora. De fet és el resultat més clar que els del Garraf han rebut en tota la temporada i trenca el costum contra els de Terrassa en que sempre eran partits molt igualats.

Oscar Campos guanyava 3-2 a Jaume Budesca. Potser el primer partit és el que podia haver canviat l'enfrontament. Ignasi Martínez sorprenia a Rafa Monzó amb un 3-1 i Julio Andrade perdia 3-0 amb Francesc Gibert. Oscar Campos guanyava a Rafa Monzó per 3-0 i deixava sentenciat el partit per 4-0. Els dos darrers punts tornava a perdre 3-2 Budesca contra Gibert i Andrade salvava l'honor en el darrer guanyant Ignasi Martínez per 3-2.

Ara els del Garraf són cinquens desprès de perdre l'opció d'atrapar als Amics Terrassa. Les places de descens semblen també lluny.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.