Vegueria del Penedès

HOQUEI PATINS

El Cerdanyola H.C. s’emporta la Copa de la Reina


Llorenç Mateo

21-02-2010 15:48

Un excel•lent partit final s’ha decidit a manca de 15 segons per la conclusió

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

El Cub degà de l’hoquei estatal el Cerdanyola H.C. ha guanyat las 5èna edició de la Copa de la Reina en derrotar aquest migdia en el Pavelló de la Plaça de les Casernes de Vilanova, per 5 gols a 4 al C.P. Voltregà i agafa el relleu de l’equip vilanoví, que va ser l’equip campió en l’edició del 2009.

D’excel•lent volem considerar l’encontre que ambdós conjunts ens han deparat en un Pavelló que presentava una gran entrada amb una molt bona i sorollosa representació de les dues Entitats. Ha estat un partit brillant, amb nervi, grans gols i emoció fins al darrer segon, i que el Cerdanyola, sempre ha portat amb avantatge en el marcador.

Han estat dos estils de joc diferent. Per una part un joc tècnic -el del Voltregà- amb un gran conjunt que no només ha vist com sempre anaven darrera en el marcador, sinó també, i això cal remarca-ho han estavellat fins a quatre boles en els pals i a manca de un minut podien haver desnivellat el marcador en no transformar Carla Gudicci una falta directa acumulativa.

Enfront un Cerdanyola, que avui com ahir es va mostrar com un conjunt “ roquer” amb molt d’ofici i amb dues jugadores darrera la Piosa i la Guerrero que han marcat pràcticament tots els gols del seu equip en aquesta fase final i han mostrat una fermesa a ressaltar.

La primera part ja ha finalitzat amb avantatge de les del Vallés, per 1 gol a 2, i que s’ha vist incrementada amb un gran gol en el primer minut de la represa. Creiem que ha estat un pes massa ferregós pel Voltregà.

En fi, una gran final i potser, si filem prim, el Voltregà ha merescut, com ahir el Vilanova, haver pogut defendre el partit en una pròrroga.

Felicitats al Cerdanyola i gràcies a totes les jugadores del Cerdanyola, Biesca, Voltregà i Vilanova per haver-nos ofert dues jornades de gran hoquei

Per la seva part el C.P. Vilanova ha guanyat la Copa catalana d'Hoqueri base Femení en derrotar en la final al Castellet per 6 gols a 2.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.