PUBLICITAT
SANT PERE DE RIBES
02-03-2010 13:11
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.
Pel que fa als registres d’entrada, un 27,5% de les instàncies estaven adreçades a l’Àrea de Serveis Territorials, el 19,3% a l’Àrea de Règim Intern, el 12,8% a Governació i el 12,4% a Serveis Econòmics, principalment.
Les gestions presencials més habituals que han sigut ateses han estat relacionades amb el padró municipal (altes, baixes, modificacions, justificants i certificats), amb el departament de Serveis a les Persones (abonaments del bus per a pensionistes, sol·licitud d’ajuts, concertació de visites...) i Ocupació (informació i gestió de visites al Servei Local d’Ocupació).
En quant a les trucades, el 80% de les gestions telefòniques que es van registrar es van poder completar satisfactòriament.
També durant l’any 2009 les OAC van rebre i tramitar 1023 d’avisos de recollida de mobles, 368 incidències de la via pública (fanals, mobiliari urbà, queixes i suggeriments de veïns, etc.) i van tramitar 77 sol·licituds electròniques per la plataforma e-Tram, entre d’altres. Així mateix, les dues agents d’acollida han realitzat un total de 730 sessions d’acollida a famílies nouvingudes empadronades al municipi.
L’objectiu principal de les Oficines d’Atenció Ciutadana és millorar i facilitar l’atenció de les consultes i gestions que fan els ciutadans i ciutadanes de Sant Pere de Ribes a l’Ajuntament i centralitzar la relació entre la població i l‘Administració. D’aquesta manera es pretén donar una atenció càlida i eficaç, amb una clara vocació de servei al públic i intentant evitar la dispersió dels ciutadans i ciutadanes pels diferents departaments de l’Ajuntament per estalviar-los temps i evitar-los molèsties innecessàries.
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT