VNG
16-03-2010 21:07
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Aquest curs l'Institut Manuel de Cabanyes fa els seus primers 40 anys. Per celebrar-ho, s'han organitzat un seguit d'actes, alguns dels quals ja s'han realitzat.
El tret de sortida es va dur a terme el mes de novembre, mentre que l'acte més significatiu serà un dinar el 17 d'abril.
Les activitats proposades a partir de l'actual mes són les següents:
Conferències
- Dijous, 18 de març, a les 7 de la tarda, conferència a càrrec de Francesc Escribano, Televisió pública o televisió privada.
- Dimecres 24 de març, també a les 7 de la tarda, Vegeteriarisme i ètica animalista a càrrec de Sergi Expósito.
Activitats musicals: Els dies dels músics del Cabanyes
Amb les propostes musicals es pretén convidar tot l'alumnat i l'exalumnat per retrobar-se a l'Institut amb l'objectiu de compartir i recordar els concerts de primavera i totes les hores passades a l'aula de música.
Per qui hi vulgui participar, encara que sigui per tocar una peça, cal que es psi en contacte amb l'Institut a través del seu mail.
Les activitats es duran a terme durant aquests dies:
- Divendres 9 d'abril, a les 7 de la tarda: Els nostres clàssics
- Divendres 16 d'abril, a les 8 del vespre: Els músics elèctrics
Una diada esportiva
L'activitat esportiva es durà a terme el dissabte 24 d'abril al matí. És un acte obert a tothom que hi vulgui participar. Per fer-ho, cal que els interessats escriguin un mail per apuntar-se.
El comiat d'aquests 40 anys es celebrarà el 17 d'abril amb un dinar, que s'espera que sigui molt participatiu. Es demana a tothom que vulgui assistir-hi que facin un ingrés de 25€ al compte de la Caixa Catalunya: 2013-0370-34-0200155116.
PUBLICITAT
PUBLICITAT