VNG
28-03-2010 10:57
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Josep Lluís López, fins ara president, va finalitzar el seu mandat amb un bon regust de boca i amb una valoració positiva del Carnaval de la ciutat.
La quarantena de representants de l'assemblea de la FAC, realitzada a la sala d'actes de la Penya Filatèlica, van aprovar el relleu, a la única candidatura que es va presentar, amb els següents representants. Xavier Pol del Foment Vilanoví com a President, Joan Domingo de l'Agrupació de Balls Populars com a Sots-president, Emma Martínez del Círcol Catòlic com a Tresorera, Joan Ignasi Gómez dels Falcons com a Secretari i Aaron Pla dels Bordegassos, Xavier Cupido de la Pitonga i Dolors Vidal de la Puput com a Vocals.
PUBLICITAT
PUBLICITAT