Vegueria del Penedès

VNG

La FAC escull nova junta per tres anys


VD

28-03-2010 10:57

Xavier Pol, del Foment Vilanoví, és el nou President

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Josep Lluís López, fins ara president, va finalitzar el seu mandat amb un bon regust de boca i amb una valoració positiva del Carnaval de la ciutat.

La quarantena de representants de l'assemblea de la FAC, realitzada a la sala d'actes de la Penya Filatèlica, van aprovar el relleu, a la única candidatura que es va presentar, amb els següents representants. Xavier Pol del Foment Vilanoví com a President, Joan Domingo de l'Agrupació de Balls Populars com a Sots-president, Emma Martínez del Círcol Catòlic com a Tresorera, Joan Ignasi Gómez dels Falcons com a Secretari i Aaron Pla dels Bordegassos, Xavier Cupido de la Pitonga i Dolors Vidal de la Puput com a Vocals.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.